miércoles, julio 11, 2007

9 de juliol

Un dels volums de l’obra completa de Pla s’anomena Retrats de Passaport.

Vaig saber que existia Salvador Sostres fa uns tres anys o menys, quan algú va penjar al blog de l’Arcadi Espada un text seu. Fins llavors jo em centrava en la Simó i altres i els articles de Salvador Sostres estaven a una secció estranya de l’AVUI i mai no m’hi havia detingut. En Salvador Sostres presumeix de senyoret però el seu aspecte és de pòtol. De pòtol amb camisa de lli, ni que sigui. Per moltes referències la higiene personal que faci, té aspecte greixós, que la seva calba sigui una gran superfície llefiscosa i que a la barba hi tingui restes del que ha menjat, molles de pa o restes de suquet o de sofregit.

I la seva expressió és una mica inquietant, segons com. Li surten les dents de manera estranya i la seva forma de mirar fa pensar en que s’ha escapat d’algun lloc, no sé si m’explico. El vaig veure de prop un dia creuant la Diagonal, anava un pèl encorbat i amb les espatlles caigudes i una mica patós en la forma de caminar. Anava com atribolat o atabalat i em va cridar l’atenció que el seu cap era enorme.


http://www.salvadorsostres.com/


10 de julio

Una parte de las catorce hectáreas huele a pollo. Otra apesta a estiércol y lo poco que ha crecido son malas yerbas. Algunas moreras, además, están muertas. Las que no lo están, están bonitas. Una funcionaria de uniforme que cuando escucha juega con las puntas de su cuidada melena rubia, hoy toca barbero y hay que controlar las tijeras.


11 de julio

Y hoy ya no puedo jugar con las puntas de mi descuidada melena.


Soundtrack

You don't know what's going on
You've been away for far too long
You can't come back and think you are still mine
You're out of touch, my baby
My poor discarded baby
I said, baby, baby, baby, you're out of time

You thought you were a clever girl
Giving up your social whirl
But you can't come back and be the first in line, oh no
You're obsolete my baby
My poor old-fashioned baby
I said baby, baby, baby you're out of time