miércoles, septiembre 29, 2010

16 de setembre. Postal

Bonica,

m'he enredat escrivint coses d'aquests dies i ara es un cristo acabar-ho. A més fa un moment m'he hagut d'estirar una estona, estava cansat.

Estic al Puerto de Santa María i he tingut una bona estona per passejar-hi i veure una gran església que (ja ho miraré) sembla que va començar romànica i va acabar gòtica. M'ha agradat molt el poble, amb un riu que hi acaba, barcos atracats al riu, cases boniques amb la façana feta malbé per la humitat.

L'Hostal està a uns 2 km del centre. Venint caminat vas per la platja i pots creuar uns dunes amb pins. D’un cantó, la petita urbanització, amb bastant bon gust, on hi sóc, i de l'altra, una platja recollida amb sorra molt fina on m'hi he assegut fa una estona, de nit, sense veure la lluna, només llums de la badia. Es veient llampecs lluny i ara ha passat una tempesta per aquí.

Ara tinc la porta de l'habitació oberta. L'hostal són dos edificis col·locats en angle recte. D'un d'ell hi surt la barraqueta de recepció. Al costat, la cafeteria, oberta "cap endins", del recinte. Queda tot tancat amb un jardinet al mig amb una palmera i una piscina que no funciona, molt petita. Els dos edificis son de planta i pis i a cada habitació s'hi accedeix directament des del jardí o pujant unes escales, com la meva, on hi ha una terrasseta per a dues habitacions. Just davant la meva porta hi ha les escales que baixen.

Amb la porta oberta encara veig llamps.

La patja que et dic, segur que és agradable per fer-hi l'amor.

petons,

jordi